İşletme ve Ekonomi Kulübü
4 Mart Cumartesi günü Nasuh Mahruki ve kulüp üyelerimizin katılımıyla 2. Genel Kurul Toplantımızı gerçekleştirdik. Katılan tüm üyelerimize teşekkür ederiz!
4 Mart Cumartesi günü Nasuh Mahruki ve kulüp üyelerimizin katılımıyla 2. Genel Kurul Toplantımızı gerçekleştirdik. Katılan tüm üyelerimize teşekkür ederiz!
Harvard College in Asia Program (HCAP) Harvard Üniversitesi ve Asya üniversiteleri öğrencileri arasında karşılıklı bir ilgi ve anlayış geliştirmek amacıyla Ekim 2003’te Harvard Üniversitesi’nde kuruldu.
HCAP, dünyanın gelecekteki liderlerini bağlayan ve yarının uluslararası ilişkilerini güçlendiren bir öğrenci keşif ve geliştirme platformu olarak hizmet vermektedir.
Okulumuzda her yıl düzenlenen P&R Days, Boğaziçi Üniversitesi'nin 6 kariyer kulübü (BUEC, BUİK, BUYAK, BUYAP, COMPEC, ENSO) tarafından birlikte düzenlenmektedir.
Türkiye’de ilk defa Boğaziçi Üniversitesi’nde düzenlenmeye başlanan P&R Days hayata atılmaya hazırlanan öğrenciler ile iş dünyası arasında bir köprü olma görevini yıllardan beri başarıyla sürdürmektedir.
İlki 2015 yılında düzenlenen ve üniversite öğrencilerinin büyük ilgisini çeken Investimate Sanal Yatırım Yarışması, Türkiye’nin en kapsamlı sanal borsa yarışması olmaya devam etmekte. Borsa İstanbul’dan gelen anlık verilerle düzenlenen yarışmanın amacı geleceğin yatırımcılarına kendilerini deneme ve geliştirme imkânı vermek ve lisans ve lisansüstü öğrencileri arasında finansal okuryazarlığı artırmak.
Humanspire İnsan Kaynakları Zirvesi, İnsan Kaynaklarını daha yakından tanımak isteyen ve bu alanda kariyer hedefleyen üniversite öğrencilerine ve yeni mezunlara yönelik bir zirvedir. Bunun yanında profesyonel İK’cıların da verim alacağı zirve, İnsan Kaynakları ile ilgili akıllardaki tüm soruları cevaplamayı hedefliyor.
Humanspire İnsan Kaynakları Zirvesi, şirket sunumları, interaktif oturumlar, workshoplar, Network Breakler ile katılımcılarını İnsan Kaynakları’nın en iyi isimleriyle buluşturuyor.
FMCG Online Case Camp, Türkiye’nin en iyi üniversitelerinden seçilmiş öğrencileri ve FMCG sektörünün en prestijli şirketlerini aynı platformda buluşturmayı hedefleyen bir kariyer aktivitesidir.
FMCG Online Case Camp; şirket sunumları, vaka çalışmaları, focus gruplar, interaktif oyunlar, inspiring talk oturumları ve daha birçok interaktif aktiviteyle katılımcılarına FMCG dünyasının kapılarını açarken, öğrencilerin modern iş hayatına ilk adımlarını atmalarını sağlıyor.
Türkiye’deki üniversite öğrencilerine yönelik en büyük finans etkinliği olma özelliğini taşıyan Finance Break; Türkiye’nin önde gelen finans yöneticilerini, ekonomistlerini ve yatırım alanında uzman isimleri bir araya getirmekte ve öğrencilerin ekonomi ve finans dünyasını daha yakından tanımalarını sağlamaktadır.
Kampüsün en gözde aktivitelerinden Case Days, şirketler ile öğrencileri etkileşimli bir ortamda bir araya getirmeyi hedeflemektedir.
Case Days:
* Öğrencilerin şirketler tarafından sunulan vakaları analiz ettiği ve onlara çözüm ürettiği,
* Şirketlerin öğrencilere iş hayatının simülasyonunu yaşattığı,
* Şirket yöneticileri ve öğrencilerin buluştuğu bir aktivitedir.
18 yıllık bir geçmişi olan Brandmarker ilk yıllarında uluslararası mecrada bir pazarlama kongresi olarak, daha sonrasında da pazarlama yarışması olarak gerçekleşmiştir. Şimdi ise yepyeni bir konsept ile hem pazarlama hem de reklamcılık alanlarını içine alan bir yarışma olarak düzenlenmekte. Yarışmaya Türkiye’nin her yerinden üniversite öğrencileri katılabilmektedir. Brandmarker yeni konseptiyle katılan ekiplere bir çeşit gerçek hayat deneyimi yaşatmayı hedefliyor.
İşletme ve Ekonomi Kulübü tarafından düzenlenen Boğaziçi Yönetim ve Liderlik Zirvesi, üniversite öğrencilerini çeşitli sektörlerin liderleriyle buluşturuyor. Kulüp her zamanki öncü kimliğiyle, yarının liderlerini bugünün liderleriyle buluşturuyor.